Продавець StudioCup розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
342 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (26.05).

StudioCup
+380 (66) 897-07-99
Менеджер Анна
+380 (63) 473-16-98
Менеджер Марина

Туалетний папір без гільзи 8 штук в упак. Кохавинка

  • В наявності
  • Код: SC0814

68 ₴

Мінімальна сума замовлення на сайті — 500 грн

+380 (66) 897-07-99
Менеджер Анна
  • +380 (63) 473-16-98
    Менеджер Марина
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Туалетний папір без гільзи 8 штук в упак. Кохавинка
Туалетний папір без гільзи 8 штук в упак. Кохавинка
68 ₴
В наявності
+380 (66) 897-07-99
Менеджер Анна
  • +380 (63) 473-16-98
    Менеджер Марина
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

Вперше використовувати папір санітарно-гігієнічних цілях почали в Китаї. Найбільш рання згадка про це відноситься до 589 р. н. е. А до 1391 р. для імператорського двору щорічно вже постачали 720 тисяч листів туалетного паперу (61x91 см), а також 15 000 аркушів спеціальної (в 19,4 кв. см) — товстої, м'якої і запашної — для родини імператора.

У 1857 році нью-йоркський бізнесмен Джозеф Ґайєтті випустив туалетний папір, нарізану акуратними квадратами і упаковану в пачки. Він так пишався своїм винаходом, що на кожному листочку друкував своє ім'я. Туалетний папір як така (в листовому вигляді) була винайдена у 1880-х роках британцем У. Оклоком і називалася «паперові бігуді». Перший серійний випуск рулонної туалетного паперу почався в 1890 році в США на паперовій фабриці Артура Скотта Scott Paper Company, проте назва фабрики на такий сумнівний товар не було зазначено.

Рулонная перфорированная туалетная бумага была придумана немецким предпринимателем Хансом Кленком в 1928 году. В каждом рулоне насчитывалась ровно тысяча листков, отделённых друг от друга перфорацией. У Кленка не было сомнений в необходимости промышленного производства «бигуди», и в 1928 году он основал фабрику в Людвигсбурге. Для названия фирмы он использовал первые буквы своего имени и фамилии: Hakle. Кроме того, ему в голову пришел очень эффективный с психологической точки зрения рекламный лозунг: «Требуйте рулоны Hakle, и вам не придется произносить слова „туалетная бумага“».

Через 15 років паперова фабрика святого Ендрю у Лондоні дала світові першу двошаровий туалетний папір, яка відрізнялася підвищеною м'якістю і міцністю.

Серед інших видів целюлозно-паперової продукції спеціально випускається туалетний папір виділяється:

просічками (перфорацією), що полегшують відділення листів від решти рулону;
високою гігроскопічністю;
низькою механічною міцністю і малим вмістом сполучних речовин;
відсутністю або низьким вмістом речовин, що перешкоджають руйнуванню паперу під дією води та інших факторів;
неокрашенностью або застосуванням вузького кола екологічно та медично нейтральних барвників для фарбування і прикраси.

Основні
ВиробникScott
  • Ціна: 68 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner